VLOG: Naised spas!

Võtsime oma pere naistega plaani Pärnusse minna ja Estonia spa üle kaeda. See mini-puhkus oli super hea vaheldus igapäevale. Seltskonna moodustasime mina Leenuga, ema ja õde tütre Stellaga. Nora otsustasin koju jätta ja Lennaga kahekesi kvaliteetaega nautida. Broneerisime mineku möödunud laupäevaks ning esiti tundus tee peal nii palju takistusi olevat, et äkki jääbki minemata. Haigestusin vahepeal enteroviirusesse ja siis sain veel kahest hambast priiks ning kõige lõpuks sadas ootamatult lumi maha.. kuid õigele eestlasele kohaselt, ei olnud meil kellelgi talverehve. Ei emal, minul ega õel. Õnneks sai õde oma Teslale rehvid alla ja saimegi uue sõbraga Pärnusse sõita. Elektriautoga on ikka super mugav. Laadimispunkte on piisavalt ning saab lahedalt pikemad otsad ilusti ära sõita, lisaks super soodne (mitte auto, vaid ülalpidamine). Niisiis lõpuks jõudsime otsapidi Pärnusse. Hotelli osa on väga mõnus, puhas ja värske, toad on paraja suurusega ning kahekesi majutudes pole küll midagi nuriseda. Pakkisime asjad lahti, mina Leenuga ühes toas, teised kõrval toas ning suundusime kohe ujuma. Vee – ja saunakeskus on superluks. Saunade valik on mitmekesine ja lõpuks sain esimest korda ka suitsusaunas ära käia. Väga suur imestus tabas meid, kui avastasime, et lastele pole ujulas mitte ühtegi abivahendit ette nähtud. Sai vaid vastuvõtust osta! Okei, tegu küll viie euroga, aga miks ei võiks üks veekeskus panustada mõnikümmend eurot erinevatele vahenditele – ujumisrõngad, kätised, vestid? Mul ei tulnud pähegi, et oleksime oma rõnga pidanud kaasa võtma. Aga see selleks. Ostsime uue ja Lenna sai rahus lustida. Õigemini oli ta veekeskuses hullumas. Hüppas mitukümmend korda ääre pealt vette ja ujus terve basseini läbi. Muidugi ei lubanud ta lõpuks kellelgi abistada ning oli nõus kas või pool ajast vee all olema. Üldse tundus, et talle see veevärk ikka eriliselt hästi sobib.

Jõudsime lõpuks tubadesse ja oligi täpselt paras aeg õhtustama minna. Sõime restoranis NOOT ja püha taevas, meie poolt tõelised kiidusõnad! Imetore teenindus ja veel paremad söögid. Meeldis, et oli ka lastele mõeldud ning mõned mänguasjad ja raamatud oli kohe võtta. Pärast söömist läksime ema ja Lennaga uuesti ujuma. Saime õhtul veel rahus saunad läbi käia ning Lenna võttis veest viimast. Või õigemini, mis viimast?

Samasse öösse jäi ka kellakeeramine, mis tähendas, et Lenna tegi silmad rõõmsalt 7.20 lahti. Küll on tore, et ta nii mõistlik on, sest mina keerasin talle kohe selja ja magasin edasi. Ikkagi ainuke vaba hommik. Lenna siis kannatlikult ootas veel 40 minutit ja kui ma virgusin ning tema poole tagasi keerasin, siis soovisin ilusat hommikut. Vastuseks sain: “JAH, ÄRKAME NÜÜD ÜLES, LENNA AMMU ÜLEVAL”. Ja mis me muud ikka tegime, kui suundusime voodist otse basseini! Hiljem sõime hommikust ja kes spade puhul hommikusöögilaua valikut jälgib, siis Estonias oli see väga mitmekesine ning maitsev. Kõike, mida soovida oleks osanud, oli olemas – pudrud, munad, vorstikesed, pannkoogid, võileiva staff, koogid.. no KÕIK! Joogivalik oli ka väga suur. Muideks hommikukoogi kõrvale sai lausa šampust! Pärnusse minnes, läks meil aega ehk 1.5 tundi ja lapsed olid superluks. Khmh, tagasi tulles oli mõnus horror ja sõitsime seda lühikest teed lausa 3h ja kisa saatel. Eks see oli rohkem enda prohmakas, et lapsi piisavalt ära ei väsitanud. Kokkuvõtvalt jäime puhkusega väga rahule! Nii mõnus on ikka korraks eemale saada ja kui päris aus olla, siis Lenna on ikka ülimalt tore reisikaaslane. Nii asjalik ja tubli, et uhke kohe sellise tegelase ema olla!