Videopostitus: Kopenhaagen, Tivoli, Beyonce!

Oleme lõpuks tagasi ja tohutult heade emotsioonidega! Seekord on peamiselt videopostitus ilmestamaks meie reisi, sest oma kaamerat ma ühelgi korral ei kasutanud. Niisiis panen mõned reisimuljed ka kirja:

Kopenhaagen. Meie sattusime ilmselt ideaalsel ajal sinna linna, sest kõikidel päevadel oli ligi 30 soojakraadi ja oleks justkui soojalmaal olnud. Esimesel päeval läksime kohe linna uudistama. Asusime ca pooletunnise jalutuskäigu kaugusel ning terve reisi aja me kõndisime absoluutselt igale poole. Ei olekski vist saanud muudmoodi, sest kõik ümberringi olid nii aktiivsed. Meie jaoks oli vahva kohata sellist rattakultuuri nagu Kopenhaagenis on. Ratturitele on eraldi arvestatav kergliiklustee, kus mugavalt liigelda, muretsemata, kas jõuad tervelt koju või ei. Inimesed sõitsid kiivriteta ja oli näha, et autojuhid arvestavad nendega väga. Kopenhaagenis kohtasime palju rattarendi kohti ning seal on asi hästi mugavaks tehtud. On võimalik kasutada telefoni äppi nii, et otsid selle kaudu lähima ratta ning jätad selle siis endale sobivasse kohta maha, st ei pea kuhugile kindlasse kohta seda tagasi viima.  Laupäeval võtsime endale eesmärgiks minna linna, kanali peale, paadituurile. See oli samuti tore elamus ja soovitame teistelegi! Hinnaks oli ca 40 DDK/nägu ehk 5 eurot ning selle raha eest sõitsime tund aega koos giidiga ringi. Kopenhaageni puhul meeldiski enim see, et keset linna on nii palju vett. Küll osad sõudsid paadiga, mõned sõitsid vesirattaga, palju võis kohata igasuguseid eraisikutele kuuluvaid paate ja kaatreid. Eriti lahe on veel see, et võimalik on rentida endalegi üks paat, sealjuures ei pea omama paadisõidu kogemust ning sõitmise ajal ei pea olema isegi kaine. Nii kohtasime kanali peal sõites igasugust seltskonda! Miinuskoha pealt tooksin näiteks Tallinnaga võrreldes selle välja, et linnatänavad olid üsna mustad. Mind ennastki häiris see, et prügikaste oli silmapiiril näha väga vähe. Muidu oli linnapilt ilus ja mõnus – meile väga meeldis!

DCIM100GOPROG0031113.

Hotell. Ööbisime seekord Avenue hotellis ning jäime selle valikuga väga rahule! Tegu *** hotelliga ning tärnide kohta võiks ainult kiidusõnad öelda. Personal oli tore ja sõbralik, aitas igati söögikohtade leidmise ja broneerimisega ning oldi abiks asjades, mis ei puudutanud hotelli. Mõlemad ööd ööbisime Junior Suite’s, mis oli tagasihoidlik aga kena! Toa puhul oli miinuseks see, et puudusid pimendavad kardinad ning konditsioneer. Õnneks konditsioneeri asendas edukalt külmaõhu puhur. Kõik muu vajalik oli olemas. Hotell oma olemuselt oli hubane ja silmale ilus vaadata. Eriti mõnus oli väliterrass, kus Erik käis õhtuti oma aega nautimas. Hommikusöögi kohta saab samuti ainult kiidusõnad öelda, sest see oli i-d-e-a-a-l-n-e! Esialgu tundus hommikusöögimenüü kuidagi kesine, aga kui hakkasime süvenema, siis meenus ka nimi – orgaaniline hommikusöök. Kõigest oli parim valik ning igasugused leivad/sepikud – mahlad jms. olid ise valmistatud. Kogu kompott oli väga meeldiv ning kvaliteedi – ja hinnasuhe hea. Soovitame taaskord!

DCIM100GOPROG0011111.

Tivoli. Top 2 lemmiku hulgas! Ma olen nii õnnelik, et me otsustasime pühapäeva hommikul üsna spontaanselt minna. Teemapark avati 11.00 ja jõudsimegi üsna täpselt avamise ajaks kohale. Rahvast oli veel vähe ja mõnus oli liigelda. Otsustasime, et käime kõik atraktsioonid läbi, sest olime võtnud free ride ticket’i. Sissepääs + see pilet läks maksma 330 DDK / 44 eurot / nägu. Ja ausalt öeldes oleksime olnud ka rohkem nõus maksma. Tegu polegi niivõrd tivoliga, kui teemapargiga – tohutult palju erinevaid söögikohti erinevas hinnaklassis, välilavad, teemamajad, mängupargid jne. Absoluutselt igasugust meelelahutust kõigile. Paljud ostavad ilmselt lithsalt sissepääsupileti, et kogu seda ilu nautida. Tõesti, kes mõtleb, mida Kopenhaagenis kindlasti teha, siis minge palun sinna! Mina eeskujuliku rasedana võtsin samuti pea kõigest osa, va vabalangemisest ja ühest eriti õõvastavast atraktsioonist, millest isegi Erikul halb hakkas. Küll aga sain linnukese kirja Ameerika mägede vallutamisel.

1176824bd8c3711d990dc7696e9a86df

DCIM100GOPROG0021156.

Beyonce! Ja kõige lõpuks siis juttu Queen B’st! Kontsert toimus Parken Stadiumil, mis oli meie hotellist taaskorda pooletunnise jalutuskäigu kaugusel. Uksed avati 17.00 ning olimegi sel ajal rõõmsalt platsis. Mõtlesime, et lähme varem, sest siiski võõras koht ja ilmselt metsikult palju rahvast. Järjekorras ootasime ehk pool tundi vaid ning see pool tundi oli kergelt öeldest väga rõve! Me seisime konkreetselt prügi sees! Inimesed viskasid absoluutselt kõik maha, mis nende tarbimisest alles oli jäänud. Ka toidu, mida enam süüa ei tahetud. See oli tõesti vastik! Samas tõdesime taaskord, et ei ühtki prügikasti.. seega ei tasu siis imestada, miks niimoodi lagastatakse. Hall ise on suur ja mahutab vist ca 40 000 inimest. Meil olid isetkohtadest ka kõige paremad piletid, sellest ka krõbedam hind. GoProga filmides võib tunduda lava päris kaugel, tegelikkuses polnud üldse. Vaade oli super ja istekohta omada väga mugav. Beyonce pidi alustama 19.30, kuid lavale jõudis 20.45. Ehk siis me reaalselt ootasime pea neli tundi teda! Iga järgneva viie minutiga hakkas kannatus juba vaikselt katkema, kuid SIIS, pärast esimest minutit laval, oli kõik ununenud. Ma pole siiani kordagi kuulnud, et mõni tema kontsert vilets oleks olnud ja ei pidanud ka seekord oma silmaga nägema. See oli tõesti suurepärane lavashow ja ei oleks osanud paremat tahta. Artist, kes siiralt suhtleb oma publikuga ja kelle näost on näha, kuidas ta tagasisidet naudib. Kel vähegi võimalust, siis kulutage see raha ja käige vaadake ta kus iganes ära! Kui Erik temast  midagi suurt ei oodanud, siis tema tagasiside oli samuti “väga lahe!”. Youtubes on tema Formation touri’st mõned videod üleval. Minu video lõpus on ka mõned klipid. Muidugi sai pika ootamise peale lõpuks aku tühjaks ning ei saanudki tema lõpusõnu videosse, aga mis seal ikka 🙂 Ja samuti kiidusõnad publikule, sest võimas tunne on kuulata kontserti selliste fännide keskel!

DCIM100GOPROG0061185.

Lõppkokkuvõttes oli see reis kümnesse ja absoluutselt iga eurot väärt! See oli tõesti üle pika aja kvaliteetaeg, mida kahekesi nautida!

One thought on “Videopostitus: Kopenhaagen, Tivoli, Beyonce!

1. Mia says:

Käisin ise ka kuu tagasi Kopehaagenis, kahjuks ainult päevaks seega väga palju uudistada ei jõudnud. Aga Nyhavni sadam ja kanalituur paadiga olid tõesti ägedad. Samuti meeldis roosiaed ja kuningaloss:)

See hotelli hommikusöök tundub nii hea, värske kraam ja nende mahlade järgi tekkis hull isu praegu:)