Puhkuseplaanid

Alustuseks mainin siin ka ära, et kes blogipostitusi veebilehelt otse loevad, siis möödunud aasta lõpus kirjutasin paralleelselt avalike postitustega parooli all ning nüüd olen step by step parooli alt vabastanud. Otsingust leiab sõnapaari “õige aeg” alt ning esimesed on kirjutatud oktoobrikuu lõpus. Teemaks pere suurendamine ja lapsendamine.

Aga mitte sellest ei tahtnud ma kirjutada, vaid vahelduseks muud juttu ka!  Sel aastal otsustasime Erikuga, et kuna me oleme ikka endiselt noored inimesed, siis võiksime ju mõelda natukene kodust väljapoole. Pean siis silmas seda, et ei ole tarvis pidevalt veri ninast väljas raha siia majja taguda, vaid absoluutselt midagi ei juhtu, kui leiliruum, haljastus, aed jpm ootab veel ühe aastakese – kaks – kolm. Muidugi on tore, kui asjad on tehtud, aga seekord tahaksin mina vähemalt teadlikult natuke suurema kaarega kodu ehitusest mööda minna ning üks 2018. aasta lubadusi oli rohkem käia, teha ja nautida, nii koos lastega kui ka lasteta.

Kaalusime üsna aktiivselt vahepeal perega reisile minemist, aga me ei leidnud kuidagi enda hinnaklassile köitvat pakkumist ning kuna me polnud nõus ka ühte tuppa ennast neljakesi pressima, siis jäi see valik kuidagi veel kesisemaks, kuni lõpuks ta lihtsalt vajus soiku. Ja nüüd on mul muidugi hea meel, sest nädalase soojamaa reisi asemel hüppas mulle üks päev sotsiaalmeedias ette, et 25.06 (minu sünnipäeval) toimub siin samas Stockholmis Beyonce & Jay Z kontsert, mis oli lihtsalt märk, et me peaksime hoopis sinna minema. Käisime ju üle-eelmine aasta Taanis ka vaatamas ja tegelikult oli super lahe. Siis ei olnud ainuüksi mitte kontsert super lahe, vaid kogu reis tervikuna. Kontsert on lihtsalt üks põhjus minipuhkus ette võtta ja täna said meil igasugused piletid, majutus ostetud/broneeritud, nii et minek on kindel. Nüüd jääb ainult mõelda, mida toredat nendel kolmel päeval Rootsis ette võtta. Mõnus on see, et nii sõit sinna, kui tagasi kestab vaid tunnike, nii et lennusõidu peale kuluv aeg on minimaalne. Taanis käisime me palju jala, kolasime linnas, käisime paadiga linnatuuril, veetsime terve päeva kõikidel atraktsioonidel lõbustuspargis, käisime erinevates kohtades söömas ja lihtsalt nautisime imeilusat ilma!

Kes Stockholmis midagi eriti toredat, meeltlahutavat, maitseelamusi rikastavat  soovitada teab, siis palun andke märku!

Ausalt, mul on tegelikult nii hea meel, et me lastega kuhugile välismaale minema ei hakanud. Tegelikkuses on ikka nii, et nende väikeste inimeste eredamad mälestused hakkavad umbes 6 – aastaselt (olenevalt muidugi lapsest), aga Lenna on meil tõesti veel 3 ja Nora alles 1. Me ise Erikuga mõlemad mäletame oma lapsepõlvest, kuidas meil oli võimalus käia reisimas, nii suustamas/lauda sõitmas, kui ka soojal maal. Tõele au andes meenuvadki kõige eredamalt reisid, kus olime juba koolilapsed.

Ilmselt ma mingi hetk söön jälle oma sõnu, aga seni katsume lastega puhata siin Eestis või lähedal naaberriikides. Suvi hiilib juba vaikselt ligi ning otsustasime, et Lenna puhkab siis kuus nädalat kodus. Ei, ma päris ausalt ei tea, mis me ette võtame, aga igal juhul on sel suvel kordi lihtsam toimetada, sest Norast on ka saanud suur laps. Eks plaanime taaskord ette võtta erinevad loomaaiad, Nõmme seiklusraja. Samuti tahaks lastega veel teatrisse ja randa jõuda ning suure tõenäosusega puhkab ka Erik kaks nädalat ja selleks puhuks vaja vähe asjalikum ja sisukam plaan välja mõelda. Kaks ööd tahaksime kindlasti Pärnus veeta ja seekord Lottemaa plaani võtta. Lisaks Pärnule võiks mujal ka puhata, aga eks siis ole täpsemalt näha, kuhu me otsapidi välja jõuame.

Väga loodan, et see lumi on aprilli alguseks läinud, sest juba kahe nädala pärast võtame suuna Narva – Jõesuusse ja sinna tahaks küll juba kevadiste mõtetega minna 🙂

2 thoughts on “Puhkuseplaanid

1. Maris says:

Tere!
    Kas Sa saaksid palun Beyonce’i kontserdi piletite koht natuke infot kirjutada.
    Kuidas Te kohad valisite? Kas saite need, mida soovisite?
    Mõtlesime just elukaaslasega, et läheks ka, aga jäime vist hiljaks.
    Proovisime ticketmasteri lehel kõik hinnaklassid ja erinevad read jms läbi, aga tundub, et piletid on suht läbi müüdud, sest kõrvuti istekohta meil saada ei õnnestunud ja eraldi on ju üsna nadi istuda 🙁

• NautigeHetke says:

Tervitus!
      Me tegime Rootsi ticketmasterisse konto varem ära ning kui kell sai 10.00, siis asusime kohe ostma. Praktiliselt esimese kümne minutiga olid juba enamus meie soovitud kohad läinud ning ütles samamoodi, et kõrvuti istekohad kõik läinud.
      Olime juba nõus ükskõik kuhu võtma, sest tegelt ju igalt poolt näeb (suured ekraanid väljas jne), viimast korda veel refreshisime ja järsku tulid vabad kohad kallimas sektoris, mille kohe siis ära ostsime. Saime üsna lava lähedale, külje peale 🙂

Veel muidu mõtlesin, et kui kasvõi kuskil üle ühe või üle kahe koha vabad, siis ostame ikka ära ja palume inimestel lihtsalt koha peal üks, kaks kohta edasi istuda 🙂

Proovige mõnda teise linna! Ma ei tea, kas Taani juba piletid müüdud või tulevad müüki, aga sinna soovitan küll minna! 🙂