Kogu kambaga Aqva Spas

Väike meenutus meie perepuhkusest, 2018 jaanuar.

Oleme Eriku perega püüdnud kord aastas spa’tada ning juba möödunud aasta lõpus broneerisime Aqva spasse kolmeks päevaks puhkuse ära. Mõtlesin ikka, et Rosanna on siis juba asjalikum ning eks tegemist ole ikka omajagu, kuid vast saab see siiski mõnus puhkus olema. Kõik eeldused olid selleks olemas, sest varasem kogemus näitas, et Rakvere Aqva Spasse sõidab  Tallinnast vaid tunnike ning see on siiani olnud lastega käies meie üks lemmik sihtkohtadest, kuna kõik on nii käe – jala juures. Hotellis on olemas suur mängunurk, kus tüdrukud said vahepeal aega sisustada. Samuti on kohapeal olemas nii restoran, kui ka kohvik/pubi, millest viimases on mõistlikud ja taskukohased hinnad. Suureks eeliseks on ka lähedalolevate söögikohtade rohkus, millest nii mõneski annab soodustust veel Aqva Spa enda kliendikaart. Üle tee on mõnus Pihlaka kondiitri kohvik ning spa kõrval park, kus rahus Rosannaga kärutada. No tõesti, lastega üks mõnusamaid sihtkohti ning tegelikult selles ju absoluutselt ei kahelnudki.

Meie tüdrukud on rihtinud end erinevasse unegraafikusse, mistõttu sai see Tallinnast startimine nii ja naa ette võetud. Rosanna pidime oodatust varem magama suruma ning oh seda rõõmu, kui kõik ühel hetkel korraga kustusid. Tundub ju ideaalne variant, tunnike rahus mööda maanteed, Circkle K kohvi näpus kohale sõita. Kohale jõudes mõnusalt värskete ja puhanud lastega hotelli sisse registreerida. Seda rahu oli umbes täpselt 20 minutit, kui Rosanna mõtles, et aitab küll! Vähe sellest.. mitte ei aita vaid unest, vaid aitab sellest turvahällis kinni istumisest. Viimased pool tundi nägid välja sellised, et turvahälli lendasid kõik vähegi kirjud, värvilised, krabisevad asjad, mida autost leida võis. Hääl läks vähe valjuks ning ärkasid teisedki. Noh jah, olgu siis nii. Katsuks õhtuni vastu pidada, oli minu mõte.

Kohale jõudes võttis meid vastu sõbralik personal ja super mõnus kahetoaline peretuba, kus ootas meid tervituseks puuviljavaagen. Aitäh!  Kusjuures pean kiitma neid hotelle, kus peretuba koosneb kahest erinevast ruumist, mida ühendab vaheuks. See on meiesuguse seltskonna jaoks täiesti asendamatu lahendus, sest see andis võimaluse suuremate laste uneaegadega arvestada täpselt nii nagu vaja oli. Lõuna – ja ööunne läksid nad just nii nagu harjunud olid, ilma, et keegi magavat Rosannat seganud oleks. Kohale jõudes suundusime esimese asjana Berliini Trahterisse sünnipäeva pidama ning sellise 2- ja 4 – aastasega oli mugav küll vaid üle ristmiku jalutada. Trahteris saab Aqva kaardiga veel – 10% soodustust. PS! Kes Aqvasse minna soovib, siis tehke kindlasti kaart ära, sest sellega on võimalik majutuselt kuni -15% alla saada. Samuti annab kaart täiendava soodustuse hoolitsuste ostmisel.

Õhtul võtsime siis ujumise ette ning kolme lapse puhul võiks küll öelda, et esimest korda oli tunne, kuidas kätest jääb veidi puudu. Iseenesest Lenna ujub meil iseseisvalt, kuid Noral on abi vaja ning Rosanna on nii või teisiti süles. Sellist hetke ei tekkinud kordagi, et läheks oleks niisama. Samuti ei kannatanud Lenna pikalt enda jaoks “titebasseinis” olla (mis oli 2 aastat tagasi üks tema lemmikutest). Kuna neiu käib meil ujumistrennis, siis paelus teda rohkem sukeldumine ja ujumine. Nii me traalisime ühest basseinist teise, vahepeal Erikul kaks last süles. Rosanna kiituseks pean ütlema, et ta tegi spas rekordi ülevalolemises. Näiteks esimesel õhtul oli ta 16.45- 21.00 üleval, millest viimased 1.5 h veetis ta viisakalt basseinis kaasas loksudes. Õhtul oligi hästi mugav see, et suuremad läksid Erikuga oma tuppa, sõid seal veel veidi õhtust, lugesid muinasjuttu ja jäid omaette uinuma. Minul kustus Rosanna samuti minutitega, aga oi kui naljakas meil õhtul oli. Barrikeerisime Rosanna välisukse ette, pimedasse nurka, viskasime aga teki üle poole reisivoodi, et valgus talle näkku ei paistaks ning pidasime plaani, kuidas küpsisepakk lahti teha, ilma, et üks tegelane end üles ei ajaks. Erikul olid veel suuremad plaanid, sest ka õlu vajas avamist. Nii me seal summutasime neid avamisi teki all. Pakun, et maksimaalselt tunni veetsime kinnise teleka ees ja siis otsustasime ka magama minna.

Mul tekkis veel ekspromptmõte minna järgmisel hommikul kiirelt näohoolitsusse. Ainuke vaba aeg oli kell 9, mis tähendas, et me pidime enne seda jõudma söömas ära käia – lastele ruttu toidud ette, ise jõudsin taldrikult mõned juurikad ja croissanti krabada ning juba pidin minekut tegema. Erik kupatas kõik lapsed mängutuppa ning tundus, et ta jäi ilusti ellu selle tunnise “puhkusega”. Võtsin hoolitsuseks “kütkestav korallisära” ning pean mainima, et see sai tõesti kiiruga võetud, sest lõõgastusest oli asi kaugel. Põhimõtteliselt kooriti ja aurutati nahka ning puhastati komedoonidest, millest viimane oli lausa valulik, aga ilmselt vajalik. Muu osas oli aga mõnus – pea – ja käemassaaz, kreemitamine jm. Muidugi lõpptulemus oli selline värske ja mõnus. Tundsin kohe, et nahal on kergem hingata.

Edasi jätkus täistuuridel laste lõbustamine.. Rosanna läks Erikuga parki oma lõunaund tegema ning küll Erikul võis lõbus olla seal kolm tundi järjest istuda ja ringiratast jalutada. Meie käisime tüdrukutega seniks ujumas ning vahva oli see, et sattusime ühe ujumistreeneriga samal ajal basseini. Lennale jättis see hommik muidugi kustumatu mulje, sest see naisterahvas leidis talle vees nii palju tegevust. Õpetas selili ulpima, kõhuli ujuma ning loopis talle mööda basseini lelusid laiali. Treener meeldis talle lausa nii väga, et läks teda lahkudes kallistama ning hüüdis vähemalt kolm korda üle veekeskuse HEAD AEGAAA! Lenna on minu suureks üllatuseks vees nii palju edasi arenenud! Tõesti, väga tubli!

Muidugi Noraga sai meil korralikult kino. Või noh, teistel oli kindlasti kino.. minul emana mitte nii väga. Neiu on ääretult plahvatusohtlik ning võis nii kergelt ärrituda, et hoidke ainult kõrvad. Sel samal hommikul lasi ta kõik oma hääled veekeskuses valla, sest ta ei suutnud ära otsustada, kas minna kohe tualetti või natukene veel ujuda. Kuna ma nägin, et tal seal väga kannatada pole, haarasin ta basseinist välja ja liikusin karjuv laps kaenlas wc poole. Asi läks juba nii hüsteeriliseks, et aasta ema ähvardas teda tutistava tädiga, kui ta kogemata basseini peaks pissima.  Tundub kohe sedasorti tüdruk, et mingid leebed läbirääkimised siin ei aita. Siis jäi Nora vait ja tuli sosistas mulle.. “Nora kohe pissile, muidu tädi tuti – tuti”.. Ei ole teab mis õige viis last õpetada, aga vähemalt mõjus! Temaga oli tükk tegemist nii mitmeski olukorras. Näiteks tahtis ta hästi eriline olla ja keeldus totaalselt hommikumantlist. See tähendas seda, et pärast ujumist paterdas üks paljas laps rätikuväel mööda koridore toa poole.  Hommikusöögivalik oli üsna lai, kuid preili Nora leidis, et ei mahu talle ei puder, pirukas ega pannkook.. küll aga tuppa jõudes teatas, et nüüd tahaks süüa saada ning vastus, “söögiaeg on läbi”, teda just ei rõõmustanud.. Ühesõnaga võite arvata, et selliseid analoogseid seikasid jagus küll ja küll.

Viimasel õhtul sõime Frescos ning seal oli ääretult tore klienditeenindaja, kellele jäi suure sagimise peale tipp jätmata. Küll oli kehv tunne! Minu õhtusöök nägi muidugi välja selline, et kärutasin baari terrassiukse taga Rosannat ning kui teised olid söönuks saanud, võtsin ma siiski lapse kärust üles ja sõin oma jahtunud toidu ka ruttu ära. Elu. Elu on selline. Toidud olid muidugi head!

Rakvere ja Aqva Spa kohta on mul endiselt kiidusõnad ning see on ilmselt parimast parim koht nii asukohalt, oma olemuselt kui ka võimalustelt, et lastega üks hea vaheldus argipäeva saada. Puhkuse kohta võin ma nii palju öelda, et laste jaoks oli seda küll ja veel. Meie olime aga tohutult rõõmsad, kui autoga taas maja ette jõudsime. See reis näitas tegelikult seda, et kolme kuni 4 – aastase lapsega on üsna tehtav ettevõtmine, kuid kui ise puhata tahta, siis ikka lasteta.

Uduse video vältimiseks vali hammasratta pealt ikka HD!

2 thoughts on “Kogu kambaga Aqva Spas

1. Jaanika says:

Aqva Spa on ka meie pere suur lemmik. Kuna meil on ka kolm last (kõik poisid!), siis on samuti väga tähtis, et peretuba koosneks kahest erinevast toast. Seepärast meeldib meile väga ka Saaremaa Grand Rose! Aqva Spa kohta veel niipalju, et meie küll pole kordagi puuviljavaagnat saanud… 😉

2. Kristina says:

Aqva on ka meie üks lemmikuid (2. On VSpa) , aga kolmega kahekesi pole julgenud veel minna 😀
    Sain oma küsimusele vastuse – ilma kolmanda kätepaarita pole meil mõtet minna 😂
    Meie 4a ei tea ujumisest veel midagi ja kuigi sulistamine väga meeldib, siis nt 3a.ei või vesi silma sattuda. Kohe häda käes 😂.