Grand Rose Spa – esimene puhkusereis lastega!

Kirjutan meie kauaoodatud ning ühtlasi ka esimesest puhkusereisist koos lastega. Mõni aeg tagasi mõlgutasime mõtteid, et võiksime Eriku puhkuse ajal ühe pikema väljasõidu koos lastega teha. Esialgu tõmbas väga Pärnu poole, kuid alternatiiviks oli Saaremaa. Oli endalegi üllatuseks, et esimese reisi kohe nii kaugele ja mitme transpordiga organiseerisime. Otsustasime külastada Grand Rose Spa’d. Nii mõnigi lugeja kiitis seda just peretubade ja õdusa olemise pärast. Ja kuna me kumbki polnud Erikuga just selles spas käinud, siis mõeldud – tehtud! Ühtlasi kutsusime kaasa ka Eriku vanemad. Käisime kaks aastat tagasi samas kooseisus (ilma Norata) Noorus spas ja kui juba nii kui nii lastega minna, siis on ikka lõbusam, kui keegi veel kampas.

Teisipäeva hommik algas kodus suure sagimisega – pakkisime ja toimetasime koduseid tegemisi üksteise võidu. Lapsed said vähe tähelepanu ning Nora väljendas end ikka üsna häälekalt. Muidugi otsustas ta hommikul tavapärasest tund aega varem ärgata, mistõttu muutsime praami aja oluliselt varasemaks. Erik veel väitis, et jõuame VABALT  1.5 tunniga Virtsu. Khmh, jõudsime küll, aga kahe tunniga.. niisiis sai tee peal veelkord aegu ümber tõstetud. Lõpuks saime selle kambaga praami peale ja ise mõtlesin, et jess – lõpuks ometi! Lapsed olid maganud ja heas tujus. Hakkasime siis kogu bandega üles korrusele kolima, et väike eine teha – kes tahtis tualeti, kes süüa, kes mida iganes muud. Ühel hetkel kui söögid kätte saime, avastasime, et olemegi juba kohal.. ja saime kogu tavaariga autosse tagasi kolida. Lennal oli see esimene praamisõit ja talle nii meeldis aknast välja vaadata. Lehvitas teine nii mandrile kui saarlastele.

Grand Rose Spa’s on check in 16.00, kuid kuna nägime, et jõuame varem kohale ning saaksime juba toimetama hakata, helistasime vastuvõttu ette ja palusime, et oleks võimalik meile tuba varem võimaldada. Ja saimegi! Selle üle oli ääretult hea meel, sest ma poleks ette kujutanud, et me kuskil vastuvõtus veel tunnike ootaksime, enne kui lastega sisse saame minna. Peretuba mulle väga meeldis! Olin taolist lahendust varem Tervise Paradiisis näinud, kuid üldse Grand Rose’i stiil sümpatiseerib, selline veidi oldschool ja vintage. Peretuba tähendas siis sisuliselt kahte tuba, mis on omavahel ühendatud uksega. Ja muidugi ei saa mainimata jätta, et meie peretuba asus esimesel korrusel ning asukoha poolest oli see vaat et ideaalne. Praktiliselt ukse tagant viis üks trepp alla spasse ja teine trepp kõrvalt restorani. Võtsime esimese asjana suuna sauna- ja veekeskusesse, et Lenna end lõpuks välja elada saaks. Vaeseke oli nii mitu tundi pidanud korralikult viks ja viisakas olema. Ausalt öeldes tundus mulle veekeskus piltide pealt kuidagi väiksem või ilmselt mäletasin valesti. Tegelikkuses oli seal suur bassein täitsa suur, lisaks kaks mullivanni ja mingisugune kuumem bassein. Mulle väga meeldis, et oli ka laste peale mõeldud ja kasti seest oli võimalik ujumisrõngaid ja kätiseid võtta. Just autosõidu ajal rääkisime, kuidas Lennale sai rõngas soetatud ja ikka suutsime selle maha unustada. Nora sai korraliku emotsiooni osaliseks ja Lenna mõnusalt basseini ja saunade vahel väsitatud.

Õhtuks panime aja endale Rose restorani, mis muidu asub siseruumides, kuid sellest hooajast on avatud ka suveterrass. Õues polnud küll kõige soojem, aga otsustasime ikkagi väljas süüa. Suveterrassil on kõik nii mõnusalt lahendatud, et seltskond saab privaatselt olla eraldi nö telgis, mille saab igast otsast vajadusel sulgeda. Ja mis asja juures kõige mõnusam on, on soojapuhur! Õues oli vast 15 kraadi sooja, aga olime täitsa toariietes. Ja muidugi söögid olid imelised! Kõik, mis võetud sai, oli hea. Mina sõin parti värske salatiga, Erik põrssaribi ning eelroaks bruchettavalik ja saarlase eine.  Magustoiduks jäätis ja šokolaadikook. Suurematele lastele oli välja pandud veel täispuhutav batuut ning väiksematele oli vahetus läheduses, siseruumides, mängutuba mõeldud. Päris ausalt, siis mängutoast just üliliia palju ei tasu oodata, sest see sisaldab peamiselt pehmeid mänguasju ja erinevaid lelusid ning nurgas asus ka üks väike köök. Samas Lenna leidisn endale kohe nuku, kellega tegeleda. Muidugi on igal asjal miskit, mis võiks paremini olla. Ka Grand Roses võiks ehk väikse uuenduskuuri teha, näiteks hommikumantlid ja rätikud uute vastu välja vahetada ning lastenurka huvitavamaks muuta. Muu osas ei oskaks küll nuriseda, nii et üldpilt oli meeldiv! 🙂

Õhtul tegime Lennaga kahekesi kiire basseini ja sauna ning suundusime rammestunult magama. Lühidalt öeldes olid mõlemad lapsed nii väsinud, et kukkusid kiirelt igaüks oma voodisse. Naljakas on tagasi mõelda, et tundsin justkui suurt hirmu, et kuidas me nendega siin spas vastu õhtut taidlema peame hakkama. Kõik läks ristivastupidi. Lõppkokkuvõttes oli väga mõnus ja õnnestunud esimene päev!

Kolmapäevaks tegime endale täitsa asjaliku kava, kus hommikul saime kaks tundi Erikuga kahekesi veekeskust nautida. Käisime kõik saunad läbi, kokku oli neid seal vist kuus.  Kuna soola – ja aurusaunad on teadatuntud tuttavad, siis oli vahelduse mõttes mõnus käia ka kase – ja kadakasaunas. Ja muidugi tavaline Soome saun on hitt nagu ikka, sest pea kõikides spades on selle sauna ees külmaveetünn. Grand Roses oli olemas ka külmavee ämber, mida nöörist pähe sai tõmmata. Ühtlasi kõik saunad olid mõnusalt maitsekad – hea valgustus, ühes oli aken, teises televiisor etc. Aga see kaks tundi meile mõlemale oli ikka mõnus küll! Käisime vist 45 minutiga kõik saunad ja basseinid läbi ning ülejäänud tund aega lihtsalt istusime ja jõime kokteile. Sai üle pika aja rääkida teemadel, mis ei puudutada lapsi. Aga kuna me ikkagi lastega selle reisi ette võtsime, siis ootasime reisisellid tagasi ning Erik tegi Lennaga veel kiired suplused ning söögi. Laste menüü on juba nii maitsev, et tekkis kergelt kahtlus, miks üldse täiskasvanute omast tellida. Hinnad ju kordi soodsamad.

Lõpuks saabuski une  – ja rahuaeg ning olime broneerinud endale protseduurid. Mina võtsin omale 60- minutilise vitamiinirikka kehahoolitsuse ning Erikule tavapärane tunniajaline massaaž. Kirjutan veidi oma hoolitsusest lähemalt, ehk aitab mõnel paremini otsustada. Esiteks protseduuride ruumid asusid vee- ja saunakeskuses ning esiti ukse taga oodates mõtlesin, et kas inimeste jutt mind häirima ei jää. Läksin siis sisse, vastu võttis mind väga tore naisterahvas, kes seletas ilusti ära, mis toimuma hakkab. Viskasin siis pikali ja protseduur algas keha koorimisega. See oli tõeliselt mõnus! Ilmselt mõni õrnema nahaga ei kannataks hästi välja, aga mulle väga meeldis. Ütlen koha ära, et ma pole absoluutselt klassikalise massaaži fänn, suudan nautida vaid sellist täispeopesaga silumist. Ja täpselt nii see naisterahvas ka tegi. Suutsin selle esimese poole tunni jooksul juba unne suikuda. Siis jõudis kätte aeg, et keha maskiga katta. Oli seegi täitsa mõnus, kui ühel hetkel tundsin, et rinnaesine veidi kiheleb. Ei teinud välja ja nii kiletati mind sisse, kaeti rätikutega ja jäeti viieteistkümneks minutiks puhkama. Kümme minutit sellest oli täiesti kohutav! Ausalt, sellele mõeldes, tulevad siiani külmajudinad peale. Terve mu keha kiheles ja oleksin tahtnud kõigi oma kümne küünega lihtsalt end kratsida, aga olin ju kinni seal! Hingasin sisse – välja, nihelesin ja vaatasin pingsalt kella. Üks hetk rahunes keha maha ja viimased viis minutit oli juba täitsa mõnus olla! Siis sain endale spetsiaalse kinda, millega end puhtaks pesta ning protseduuri viimane osa, sissekreemitamine, oli imeline. Pärast seda sain veel rahulikult puhata ja toimetada ning ühe tee juua. Lõppkokkuvõttes oli enesetunne suurepärane ja keha mõnus siidine. Ütleme nii, et homme ma seda ei kordaks, sest see kihelus on mul endiselt meeles.. kuid kuu aja pärast vast ikka!

Viimase õhtu otsustasime veeta Grand Rose’st väljaspool, puhtalt nii vahelduse mõttes. Ütleme nii, et toidud olid superhead, seltskond ka endiselt sama hea, aga lapsed ei tahtnud absoluutselt koostööd teha. Mulle tundub, et Lennal sai korraga seda puhkust liiga palju. Ühesõnaga õhtusöök nägi välja selline, et täiskasvanud üle kahe lause omavahel rääkida ei saanud. Aga eks kõik õhtud ei saagi ühtemoodi õnnestuda.

Selline esimene ühine väljasõit oli tegelikult üsna vahva! Tore oli vaadata Lennat uutes olukordades ning tema meelele palju uut ja huvitavat pakkuda. Küll aga päris puhkuseks ma seda just ei nimetaks, pigem ikka ühiseks väljasõiduks. Kokkuvõtlikult jäi kogu meie pere reisi ja spaga väga rahule ning saime kinnitust paljude meie tuttavate jutule, et Grand Rose on väga mõnus ja hubane spa, ka lastega puhkamiseks. Niisiis soovime ka omalt poolt ühe lugeja koos kaaslasega puhkama saata!

Loosin blogi lugejate vahel välja ühe lõõgastava puhkuse kahele, GRAND ROSE SPA’s:

• Kaks ööd, kolm päeva, puhata saab septembrist -> 20. detsembrini!
  • Baldahhiinvoodiga kahekohaline tuba
  • Kaks romantilist hommikusööki voodis
  • Duaalmassaaž 60 min
  • Lõunasöök teisel päeval
  • Eksootilise spaa- ja saunakeskuse piiramatu kasutamine
  • Reedel ja laupäeval ööklubi Diva sissepääs

Loosis osalemiseks märgi facebookis Grand Rose Spa meeldivaks ning  boonuseks on, kui oled Nautige hetke facebooki lehe jälgija! Jaga postitust avalikult oma facebooki lehel ning jäta blogi kommentaariumisse endast märk maha teemal “miks oled sina koos kaaslasega seda puhkust väärt?”

Võitja loosin välja 01.08.17! Head loosiõnne! 🙂

71 thoughts on “Grand Rose Spa – esimene puhkusereis lastega!

• Kairit says:

Väärime seda puhkust sest raseduse lõpust kuni laps 5kuune pole kusagile koos saanud. Lähex kõik koos võtax beebsu ka ja naudiks korrakski suve ja kodust välja saamist..

1. Jaanika says:

Hmmm, ma arvan, et oleme abikaasaga seda väärt sellepärast, et oleme iga-aastased Grand Rose külastajad, aga süda ei luba kunagi lapsi maha jätta! Neile ju meeldib seal ja kuidas ma siis ütlen neile, et meie läheme spa-sse, aga nemad ei saa! Nii et oleme peaaegu iga aasta seal lastega käinud. Ja kuna vanem laps saab 8-aastaseks (keskmine on 5 ja väikseim on 7-kuune), siis see tähendab seda, et me pole 8 aastat saanud seal käia vaid kahekesi. Aga vahelduseks ju võiks 🙂

2. D. says:

Issand see oleks nagu mingi rasketöö kingitus ju 🙂 Mõne nädala jooksul võiks ilmavalgust näha meie teine maimuke ja sügisepoole kuskile puhkama minna oleks lausa lust ju.. ja veel KOLM päeva & massaaž , siuke massaaž kus Massöör ei vingu ” kas aitab juba? mul käed väsinud?” 😀 Oh jahhh 🙂
    Mis siin muud kui pöidlad pihku 🙂

3. Eltsik says:

Oleme elukaaslasega koos olnud 9 aastat , laps tuli kohe esimesel aastal ,siis tuli ära lõpetada lapse kõrvalt kool ,minna tööle ,ostsime endale oma kodu ja nii polegi jõudnud mitte kusagile puhkusele, sest oma kodu vajab igat üle jäänud senti,et oleks ikka oma ja mõnus. Meie vääriks seda,sest ükskord 9 aasta jooksul peab puhkama ka… 🙂 nüüd on kõik olemas ja võiks nüüd omaette üuhata lõpuks

4. Keili says:

Oleme mehega mōlemad puhkust väärt. Kahekesi polegi me ammu puhkusel käinud ning sügisel soovime kooselu ametlikuks vormistada,oleks tore seda Saaremaal teha 😊

5. Hanna says:

Mina koos oma perega sooviks väga ühe mõnusa väljasõidu teha, meil 11 kuune poeg ja 2,5 aastsne tütar, kes naudivad mõlemad veemõnusid. Me pole veel kordagi kõik koos väljasõitu saanud teha ja nautida üksteist. Meil on üsna kesine tugivõrgustik, ja pole saanud mehega kahekesi üldse olla, millest mõlemad tunneme puudust. Mehel hetkel ka seljaga probleemid ja masaazi koos nautida oleks suurepärane lõõgastus. Samuti on meil peatselt tulemas ka poja esimene sünnipäev ja meie aastapäev. See pakett oleks imeline kingitus meile kõigile.
    Tegelikult arvan, et kõil väikeste laste emmed-issid väärivad seda, siiralt aga loodame et loosiõnn naeratab meile 🙂
    Teie, aga olete endiselt vahvad!

6. Saana says:

Oi, kuidas tahaks seda puhkust! Kodus on kaks väikest last (2,8 ja 6k) ning me mehega mõlemad oleme hetkel ikka päris väsinud ja oma aega väga ei ole. Nagu nende väikeste laste vanematel ikka. 🙂

7. Jane says:

Kõik ilmselt vajaksid seda puhkust 🙂 Nii, ka meie pisike pere…sooviks väga saada välja rutiinist: lasteaed, töö, kodu. Tahaks tunda seda tunnet, mis oli armumiseaeg, kus olime ainult teineteise jaoks ning muu maailm oli kuskil kaugel. Ehk aitab see puhkus leida taas lähedus 🙂

8. Silvia says:

Sügisel kuluks kindlasti väike minipuhkus kaasaga ära, et reipalt meie Eesti viletsale talvele vastu minna 🙂

9. maren kadarik says:

elukaaslane käib väljamaal tööl .. seega kodus kord kuus ja alati alla nädala. ise veedan aega kodus kohutava kahesega 😀 paneb parajalt pead kratsima kuidas veeta perega seda lühikest aega kui mees kodus. aga mõnest lõõgastavast protseduurist ära ei ütle…

10. Rane says:

Pole peale kahte last järjest mehega kuskil kahekesi puhkamas saanud käia, see oleks nii mõnus võimalus koos aeg maha võtta ja puhata☺️

11. Liisa says:

Eks seda puhkust vääriks kõik. Aga.. meie pere sooviks ka loosis osaleda, sest kodus on kaks väikest last (4a ja 1,7 a) ja eks nad ajavad vahest ajud kärssama küll ja oleks puhkust vaja. Aga kui saaks, võtaks ikka lapsed ka kaasa, sest neile ju nii nii meeldivad sellised asjad. Käisime kevadel 3ööd Noorus spaas ja ta räägib siiamaani ja pidevalt, et palun läheme uuesti spaase. 😊

12. M.T says:

Pole ammu mehega oma aega saanud sest lapsed, kodu ja töö on esikohal alati 😊 viimasel ajal on aga küll tunne et vajaks ühte spaalõõgastust ja noo see pakkumine ideaalne 😉

13. Marilin says:

Kolme väikese lapse kõrvalt oleks hea vahelduseks kahekesi puhata ja ühtlasi ka oma abiellumist tähistada ☺️

14. Riina says:

Minul samamoodi klassikaline põhjus, et pole olnud väga võimalik pühendada piisavalt aega abikaasaga kahekesi olemisele vaid puhanud ikka koos lastega. 8 aastat koos oldud ajale oleks suurepärane kingitus minna oma abikaasaga kaheks ööks ja lihtsalt olla ning tõeliselt lõõgastuda. Kuulun kahjuks ka nende hulka, kes pole iial Saaremaal käinud ja tõeliselt sooviks minna. 🙂

15. Maarika says:

Kui sügiseks mehega maja valmis saame ehitatud ja perega sisse kolitud, siis oleks ideaalne ennast sellest suurest sagimisest välja puhata ning näpsata aega laste kõrvalt vaid teineteisele.

16. Kerli says:

Kõik, kellel laps(ed) väärivad koos mehega imelist puhkust ja seda eriti veel saaaremaal   Seega meil oleks väga hea meel minna ja nautida vahepeal kahekesi olemist 🙂

17. Kristel says:

Peale teise poja sündi pole saanud mehega kahekesi koos aega veeta. Lapsed on 1 ja 4, kes üldse oma vahel ei klapi ja meid ära väsitanud. Kuluks üks mõnus puhkus väga ära, et meid omavahel lähedasemaks jälle muuta. 🙂

18. Kristiine says:

Oleme ühe vahva 4,5-kuuse poisi vanemad ja polegi veel ühtegi korda ujuma jõudnud. Selline puhkus oleks mõnus stardipauk, sest lapsele vesi väga meeldib. SPA-d on nii lõõgastavad ja Grand Rose’i pole kordagi jõudnud.
    Loodan väga, et loosiõnn naeratab just meie perele!

19. Mari says:

Spapuhkuse ajavahemikul teen koolis lõpupraktikat ning kirjutan lõputööd. See puhkus koos kallimaga oleks supervõimalus endale mõnipäev vabaks võtta, koos lõõgastuda ning nautida pausi koolilõpetamise hullumajast.

20. Kirsike says:

Tore on lugeda teie pere reisimuljeid ja et saite kenasti hakkama kõik koos :). Ise ma ei ole kunagi mitte üheski spa’s ega muudes hoolitsuskohtades käinud (üksikema “rõõmud”- rahalised piirangud), seega igasugune võrdlusmoment puudub. Kuid alati on huvitav teiste muljeid kuulata-lugeda ja lasta fantaasial lennata- kui mõnus ja lahe teistel spa’s on olnud :). Hoian ikka teie perele ja tegemistele pöialt ;).

21. D. says:

Meil on 2 last,5 aastane ja 2 aastane. Tahaks tõesti koos mehega puhata,kuna eelmisel suvek abielludes jài isegi pulmareis àra,kuna vàikseim oli liiga vàike. Aga puhata tahaks kùll.

22. Diana says:

Meil oleks seda puhkust vaja sest viimase 3,5a jooksul pole kalli abikaasaga kahekesi puhata saanud. Plika saab esmaspäeval 3a6k ja poiss sai täna 1a1k ning ma ausalt tunnistan, et nad on küll ülimalt nunnud aga ka kohutavad energiavampiirid. Kuna poiss sai just rinnast võõrutatud siis oleks see spaa-külastus hea võimalus enda akusid laadida ja rutiini murda. Aeg iseendale ja kallile abikaasale kõlab küll ahvatlevalt nii et mul on igatahes pöidlad peos ☺

23. MB says:

Olen vaid korra kunagi ammu ammu Saaremaal käinud ja hetkel rase, saaksime hoopis kolmekesi minna väiksele spa puhkusele siis juba 🙂

24. Heli says:

Me oleme mehega 12 aastat koos elanud, sellest kümme lapsevanemad olnud. Kõik oma reisid oleme perereisidena teinud ja neid nautinud. Seda pakkumist lugedes tekkis unistus ühe tõelise romantilise kahekesi-olemise järele 🙂 Ma arvan et nii mina kui Tema oleme selle ära teeninud – lihtsalt koosolemise rõõmuks 🙂

25. Carina says:

Väärime seda puhkust, kuna aastase lapse kôrvalt on tihti raske leida aega üksteisele ja see oleks super vôimalus:)

26. Liisa says:

Sooviksime väga just Grand rose spaasse puhkama minna, sest see on minu arust Eesti kõige mõnusam spa ja lapse kõrvalt on raske leida aega puhkuseks kahekesti

27. karin says:

Sooviksime väga Grand Rose spasse puhkama minna,esiteks kuna me pole juba ammu elukaaslasega puhkamas käinud ning peale uue lapse sündi(kes on 2 kuune neiu)oleks see ideaalne ühine pukus nin vaheldus argirutiini.

28. Liisi says:

Üks puhkus tervele perele kuluks ära küll. Pole juba väga ammu kuskil aega maha võtta saanud ja kuna viimase lapse sünd ja esimesed paar elunädalat lastehaiglas ( 3 kuud tagasi ) olid väga kriitilised siis seda pinget on kogunenud omajagu ja üks puhkus kuluks meile kõigile ära.

29. Marit says:

Mul kaks vahvat last ja pole juba ammu tänu nende pidevatele haigustele kuskile puhkama saanud aga seda vaja teha ning mis oleks veel parim, kui puhkus Saaremaal selles imelises SPA-s perega 🙂

30. Karmen Hunt says:

Suurepürane puhkus oleks täistamaks meie kooselu milleks sai juba 20 aastat ! Nii et puhkus romantika 😉

31. Aale Tiiroja says:

Aga mina ei tahagi puhkust endale.
    Soovin küll et võidaks selle ja saaksin kinkida selle supper võimaluse puhada ja taastuda Emale ja ema mehele kes vajab kosutust raskest operatsinist.

32. Kerlit says:

Meil on kolm väikest last ja üks tore puhkus koos mehega kuluks küll ära. Sügisel täitub meil ka 7 aastat kooselu.

33. Krista says:

Ei lugenud alguses õugesti, et siia pidi kommentaari jätma 🙂 Teen siis copy-paste fb-st(mõne täiendusega)
    Minu mees saabub varsti-varsti pooleaastaselt Aafrika missioonilt. 1,5 aastat tagasi asutasin koos sõbrannaga oma firma, samasse aega jäi ka majaehitus ja kolimine oma koju. Nüüd olengi mehe äraoleku aeg lasknud nagu orav rattas-kodu, lapsed, töö. Kusjuures kodu ei tähenda ju ainult koristamist vaid ka kütmist ja muruniitmist. Usun, et oleme selle ära teeninud küll 🙂 Suurem poiss saab sügisel koolilapseks, väiksem on kolm aastat tagasi ilmavalgust näinud ” aprillinali” Mehega koos oleme heas ja halvas veetnud 14+ aastat 🙂

34. Karin says:

See oleks supermõnus lapsehoolduspuhkuse lõpp. Mehele kuluks selline lõõgastus samuti kogu täiega ära, sest seoses töökoha vahetusega, jääb sel aastal puhkus täiesti vahele. Loodame väga, et õnn on meie õuel ja saame koos mõnusasti lõõgastuda.

35. Kristiina M says:

Käime üldiselt üsna harva abikaasaga kahekesi kusagil koos puhkamas. Peamiselt oleme käinud koos mõnel kaugemal reisil või niisama väljas õhtut veetmas.
    Üheks põhjuseks kindlasti see, et ühist aega raske leida (abikaasa töötab nädalavahetustel, mina tööpäevadel). Grand Rose SPA on üks väheseid kohti, kus siiski on õnnestunud käia, kuid ka seegi kord abikaasa tööasjus ning SPA osa jäi külastamata.

Seega SPA-s polegi kahekesi puhanud veel ning oleks tore enne teise lapse sündi veel korraks puhkust nautida ja peale veemõnusid nö “jalad seinale visata” 🙂

36. Kärt says:

Mina kingiksin selle võidu hoopis oma ämmale ja äiale, kelle juures me hetkel (oma maja nimel) oma kolmekuuste kaksikutega elame. Usun, et nad väärivad seda puhkust meist ja meie lastest ning Saaremaa oleks selleks kõige parem koht!

37. Piret says:

Pisike puhkus kulub kõikidele ära. Meie võtaksime juuni kuus sündinud kaksikud poisid ka kaasa. Kuna mehel oktoobris puhkus, siis sätiksime mineku selleks ajaks ja võimalik, et läheksime juba varem Saaremaale, et saarega tutvust teha. Polegi siiani koosoldud aja jooksul Saaremaad külastanud.

38. Kristin says:

Kujutan ette, kui mõnus kosutus ja energiasüst ning värskenduseks suhtele oleks meile see väike puhkus kolme lapse kõrvalt, kes 6a, 1a10k ja 10k vanad ja kelle tõttu viimati saime lihtsalt kahekesi olla ja puhata aastal 2014.

39. Maarja Salu says:

Usun, et vääriksime oma kaaslasega seda suurepärast puhkust Saaremaal sellepärast, meil on nii vähe võimalik koos midagi teha ja lihtsalt aega maha võtta. See spaakülastus oleks suurepärane võimalus!

40. Helen says:

Mina läheksin puhkama koos oma mehe ja vanema (3a) pojaga,kelle elu muutus,kui eelmisel sügisel sündis perre väikevend. See oleks suurepärane aeg just pojale,et saaks kvaliteetset emme-issi aega vaid talle pühendada.

41. Tiiu says:

Oleks meeldiv taaskohtumine selle Spaga. Käisime kui poiss oli just 2 aastaseks saamas. ( tänaseks pea 5 ne põnn ).Läksime ka hirmudega, et lapsega esimest korda ja kaugele jne…. Mälestused aga vaid positiivsed. Väga hea koht lastega viibimiseks. Sooviks seda uuesti nautida.😊

42. Helen says:

Oh vauvauvau! Pidimegi just elukaaslasega varsti mu sünnipäeva puhul spaasee minema ja minu ülesanne oli otsida koht. Terve selle postituse vältel oli tunne, et sinna me läheme! Ja kui lõpus tuli veel spaapaketi loos.. 😍 Aga arvan, et oleme seda paketti väärt, sest me pole veel kuskil puhkusel kahekesi koos käinud. Ühtlasi pole mina kunagi spaas ega ka soojamaa reisil käinud.

43. Kristi says:

Meil paari kuu pärast pisibeebi sündimas ja sooviks enne seda aega natuke kahekesi nautida. Oleks tore kui saaks kaasaga pisut lõõgastuda! ☺️

44. Ly says:

Eks kõik inimesed on väärt puhkust 🙂 aga kuna me ei ole jõudnud oma esimest mini juubleit elukaaslasega tähistada + me kolime päris oma koju siis oleks ülimalt tore kui seda saaks tähistada sellises võrratus kohas koos pisi pojaga 🙂

45. Nele says:

Mina tahaksin sellise puhkuse ette võtta koos oma mehe ja kahe mudilasega. Terve eelmise aasta rabas mees meie maja ehitusel ja ülikooli lõpetamisel, ehitus jätkub mingil määral siiani, mistõttu pole ka lapsed sellistel väljasõitudel eriti käinud. See oleks vahva ja mõnus vaheldus meile kõigile 🙂

46. Diana says:

Ma vist alustaks sellest, et ma olen 29-aastane ja “khm-khm” pole kunagi Saaremaal käinud. Ei teagi, kas häbeneda vaikselt nurgas. Mul on ammu välja vaadatud kohvikud ja vaatamisväärsused, mida kindlasti külastada Saaremaal olles. Antud sept-dets vahemik sobib ka ideaalselt, sest suviti meil ei õnnestu mehega koos puhata ja sügis on minu lemmik aastaaeg. Samuti oleks praamisõit juba omaette kogemus sügisel 3-aastaseks saavale tütrele.
    Igatahes oleks see vahva üllatusvõit igale perele!

47. Liis says:

Polegi veel koos terve perega puhkamas käinud. Olen Grand Rose spast ainult head kuulnud ja sooviks ise perega järgi proovida. Kuna mees ise on saarlane, aga elab minu pärast mandril, olekski hea põhjus Saaremaa sõpru ja sugulasi külastada.

48. Liisi says:

Vääriksin koos oma abikaasaga seda puhkust kuna me mõlemad pole eelmise aasta märtsist puhanud. Oleme vaid tööd rabanud, lausa kahel rindel. Lisaks ostsime korteri, mis vajas totaalset remonti ja kōigele lisaks oleme õnnelikud varsti juba kahe kuu vanuse beebitüdruku vanemad. Ehk siis lisaenergia kuluks ära. Olen korra pisikesena vanaemaga Saaremaal käinud ja ma ei mäleta sellest midagi. Veel üks põhjus- saada tundma imeilusat Saaremaad 🙂

49. Marianne L says:

Tahaks mehele pakkuda puhkuse, mis ta ära on teeninud. Sel suvel jääb tal puhkus töökoha vahetuse tõttu saamata… Kodus on ka ehitamine pooleli, ka kõik nädalavahetused rügab tööd teha… Tahaks, et ta saaks kasvõi paar päeva lõõgastuda 🙂

50. Pille-Riin Moilanen says:

Väga väga taahaaks puhata, selle aastane puhkus läks abikaaasa ootamatu haiguse tõttu mööda ilma puhkamata, meie kaksikud piigad on just selles vanuses et ootavad väga ka puhkust perega ning spasse minekut.

51. Merle says:

Väga vajaks puhkust kuna meil mehega on kolm last ja mina hetkel olen 1 aastase lapsega kodus ja Tema kõrvalt tuleb suure maja pidamis tööd ka veel ärajõuda teha siis polegi aega puhkuseks juba ammu ammu olnud.Nii Nii väga vajaks puhkust ja kui seda saaks veel oma armsa perega teha siis oleks see SUPER.

52. Maren Kadarik says:

väärin puhkust kuna olen reaalselt 2 aasta jooksul 95% lapsega kahekesi olnud 🙂 natuke turgutust kodusaarel ei tee paha

53. Ksenija Spakovskaja says:

Minu kallimaga olime sel aastal eriti head lapsed olnud 🙊🙈🙉 Me palju töötasime, saime kõrgharidust kätte ja tegime usinasti sporti 👍 Nii äge oleks koos puhkama minna! ☀️