Esimesed muljed reisist

Kirjutan nüüd natukene reisist ka!  Oleme Küprosel juba mõnusad kaks päeva olnud. Jõudsime 30.09 üsna õhtul hilja kohale, nii et suurt midagi ei teinudki, kui käisime söömas ja läksime magama. Nii mõnus tunne oli terve öö magada ja hommikul rahulikult toimetada.  Küprosel on ligi 30 kraadi sooja, nii et  õigel ajal sai tuldud!  Hommikul tutvusime ümbrusega ja võtsime basseini ääres päikest. Lõpuks mõtlesime, et lähme uurime palju kiidetud Nick’s watersport center’it ning otsustasime kohe varjuga sõitma minna (ei teagi, mis selle paragliding otsene tõlge on?). See oli super kogemus, soovitame kõigile. Võtsime oma GoPro taeva alla kaasa ja jäädvustasime oma sõidu. Meeskond on viis pluss ja tegi meile võrreldes teistega kõvasti pikema sõidu. Seal saab ka muud veesporti harrastada ning plaanimegi teistel päevadel jetid kasutusse võtta ning fly fishiga sõitma minna.

IMG_6312 IMG_6316 IMG_6326 IMG_6371 IMG_6375

Täna tegime linna – ja merepäeva. Hotellist mööda peatänavat on 30-minutilise jalutuskäigu kaugusel väike sadamalinn, kus istusime bussile ja sõitsime paremasse randa, Coral Baysse. Tegelikult ega see võrreldes meie rannaga väga palju ilusam polnudki. Bussitransport on siin Küprosel küll väga hea. Buss sõidab iga 10 minuti tagant ning peatub korralikult kõikides peatustes. Piletihind on 1,5 eurot/ots.

Söögikohtadega on siin nigel seis. Nimelt on neid väga palju, aga giid ütles, et tasuks külastada neid, kus palju rahvast liigub. Neid kohti aga väga palju pole. Meie lemmikuks on siiani osutunud mereanni restoran Ocean Basket. Miinuseks on hinnad, sest kui Korful võis korralikult õhtust süüa 20 eurot eest, siis siin on üks õhtusöök ca 50 eurot. Salatid ja ka muud road on kohandatud ning Kreeka salat  pole siin kindlasti kohe see, mida Kreekas süüa võiks. Põhimõtteliselt on kohalik köök restoranides suhteliselt välja surnud, sest paljud erinevad rahvused on siit üle käinud ja oma jälje jätnud. Väga popp on näiteks kala friikartulitega. Aga kindlasti saab siin söönuks, päris nii hull see asi ka pole 🙂

IMG_6396 IMG_6429 IMG_6436

Hotell ja veiderdajad. Hotellist nii palju, et elame apartmentis Avanti Village, kus on vannituba, magamistuba, elutuba, kööginurk ja privaatne terrass.. Kööginurk on siin väga asjalik, kõik vajalik on olemas – mikrolaineahi, tavaline ahi, pliit, külmkapp, nõud, potid/pannid. Elutuppa mahuks vajadusel keegi veel ööbima.  Iseenesest apartmente on siin hotellis palju. Kõik näeb korralik ja kena välja. Igalpool on hekid – põõsad – palmid – kassid.  Kasse on siin nii palju, eriti pisikesi kassipoegi. Mis siis veel?  Avanti Villages on palju mõeldud lastele – neil on siin oma mänguruum, kus on igasugused aparaadid ja muud põnevat. Basseini ääres on erinevad täispuhutavad rõngad ja lamatsid. Hotellis on iga päev mingisugune kava – veepall, vesiaeroobika jpm. Igal õhtul on siis mingisugune üritus. Eile oli näiteks  tule – ja klaasishow, täna oli karaoke. Me läksime kohale ja ise veel mõtlesime, et kes küll laulma läheb, aga näed siis.. ilmus välja kamp inglasi, kes lasid häälepaelad valla. Üks noormees ei osanud absoluutselt laulda, aga laulis see-eest kaks armastuslaulu oma lärmakale neiule. Romanss missugune! Ja mis mulle veel meenus! Ma olin esimesel päeval sellises hämmingus, et ei suutnud suud kinni hoida. Kõigepealt nägime hommikusöögilauas ca 70 aastast daami, kellel oli erkpunane pea ja juustega sama värvi miniseelik seljas. Ta oli üleni pruun ja tohutult kortsus. Vaatasin suurte silmadega ja mõtlesin, et on ikka lahe memm, et nii julgelt ringi käib. Siis aga tuli tema juurde noormees ilmselt varastes 40ndates, kui mitte hilistes 30ndates ja pani käe talle ümber. Jah, see oli ta boyfriend. No mis seal ikka, olen varemgi näinud neid saateid, kus meestel on mingisugune fetiš vanemate naiste vastu. Vähemalt nägi see memm väga šhikk välja. Aga see oli tühi-tähi võrreldes sellega, mis mind basseini juures ees ootas! Seal oli ma pakun 65-aastane vormist väljas memm (nagu vanad memmed ikka), kes väga meelalt vette jalutas. Siis hüüdis ta mingit meest ja ma esimese hooga veel kommenteerisin Erikule, et päris huvitav, kuidas 30-aastased pojad oma emadega puhkamas käivad. Rumal minust, sest ei käigi. See 30-aastane kutt läks memme juurde ja suudles teda kirglikult basseinis meie nina ees. Oleksite pidanud minu (ja ka paljude teiste) nägusid nägema. Nii nad rõõmsalt ujusid ja kurameerisid seal, mängisid palli ja MIDA ASJA, TÄPSELT SAMASUGUNE MEMM TULI VEEL VETTE- KAKSIKÕDE!! Ja nad jagasid seda noormeest. Mul on isegi kahest tegelasest pilt, aga üritan viisakas olla ja ei hakka siia lisama. Igatahes imeline combo! Õhutul käisid nad kolmekesi kokteilitamas ja ei hakkagi siinkohal rohkem edasi kirjutama..